Önemli Bilgi
BLOGCU İNDİUS Sürekli Güncel Tutulmaktadır
15 Ağustos 2015 Cumartesi

Blogger site nasıl üst sıralara çıkar

8/15/2015
Blogger


Blogger site nasıl üst sıralara çıkar ?
1. İlk yapacağımız iş bir blog sitesi açmaktır.Bunu blogger.com adresinden ücretsiz açabilirz ,niyemi ücretsiz ; bu site google.com 'um ücretsiz sunduğu bir site'dir.

          2. Adım ise sitemizin adresini, adını, belirlemek ve daha sonrasında meta tag etiketleri kullanılmalıdır.

          3. Adımda sitemize güncel konular yüklemeliyiz kopyala yapıştır olmamalıdır, eğer çalıntı yazı paylaşırsanız google bunu anında algılar ve sıralamalarda geriye düşürür.

          4. Adım , sitemizi googleye kaydetmeliyiz. Buradan siteye gidebilirsiniz= http://www.google.com.tr/intl/tr/add_url.html

          5. Adım, sitemize seo çalışması yapmalıyız .

          6. Adım, sitemize backlink almalıyız, yane başka sitelere sizin sitenizin makale linkleri veya site adresini paylaşmaları için anlaşmak'dır.

          7. Adım, bu saatten sonra yapılacak tek şey kalmıştır oda sürekli olarak güncel, özgün makaleler paylaşmak'dır.
 
          8. Adım, bu makale yada paylaşımları en azından haftada 1 kez bile paylaşmak yeterlidir. (Günde 1 ke paylaşmak sitezin hitini daha çok artırır.

Bu adımlar izlendiği sürece siteniz google sıralamalarında yükselecektir...

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Footer'ı Göster
, Torrent oyun indir