Bilgileri Değerlendirme
Sorun gidermede bir sonraki aşama, kullanıcıdan alınan bilgilerin değerlendirilmesi aşamasıdır. Kullanıcıdan bilgi alma aşamasında çalışan servis elemanları ile bilgileri değerlendirme aşamasında çalışan servis elemanları farklı kişiler olabilir. O nedenle çalışanlar arasında sürekli bir koordinasyonun sağlanması gerekir. Ayrıca birinci aşamada alınan bilgiler doğru bir şekilde alınmamış ise bu aşamada yapılan değerlendirme yanlış olacak ve sorunun belirlenerek çözüme kavuşturulması süreci daha da uzayacaktır. O nedenle ilk aşamada bilgiler net ve anlaşılır, kullanıcıdan gelen şikayetleri içerecek şekilde kayıt edilmelidir. Bilgilerin bu şekilde değerlendirilmesi daha sağlıklı olacaktır.
0 yorum:
Yorum Gönder
Click to see the code!
To insert emoticon you must added at least one space before the code.